Gradering høsten 2013

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 24. Nov 2013

Originalt skrevet av: Jørn Terje Krekling og May Linn Hystad

Mandag 9. desember kl. 18:00-19:30: Alle som skal opp til oransje, grønt, blått eller brun mon-grad (under 14 år).

For barn på videregående parti vil det bli prøvegradering på onsdag 4. desember. Alle barn som skal graderes 9. desember kl.18-19:30 må være med på prøvegraderingen først. Hvis du ikke får dette til må du snakke med treneren din for eventuell alternativ løsning.

Mandag 9. desember kl. 19:30-21:30: Alle som skal opp til kyu-grad (Over 14 år, gult-brunt belte)

Tirsdag 10. desember kl. 18:30-20:00: Alle som skal opp til gult/gul lapp monbelte. (Alle barna/ungdommene som går på tirsdager og torsdager skal gradere seg da)

Husk!

- møt opp i god tid

- ta med passet ditt (gjelder ikke de som begynte høst 2013)

- spør treneren din om du er klar til å gå opp til gradering i høst.

Klubbmesterskap er på onsdagen etter graderingen. Alle får gå med klubbkompiser som er omtrent like store og det blir både noe å spise og drikke til alle sammen. Informasjon om starttid og påmelding kommer på tavla og på nettsidene veldig snart.