NJJK inviterer til Judofestival 10.10.2015

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 7. Okt 2015

Originalt skrevet av: Jørn Terje Krekling

Endelig skal klubben arrangere stevne igjen. Invitasjonen finner dere litt lenger ned og påmelding gjør dere helst på treningen. Vi trenger hjelp til gjennomføringen av stevnet, inkludert å stå i kiosken og bidra på organisering og sitte i sekretariatet (tavler og tidtaking) - Det trengs ikke erfaring her, de uerfarne får sitte sammen med erfarne og får opplæring.

Vi trenger også bidrag til kiosken i form av kaker, rundstykker etc. Send meg gjerne en beskjed om hva dere kan bidra med.

Vi har begrenset med plass slik at vi setter et tak på antall utøvere til 80. Ved for mange påmeldte vil vi søke å gi beskjed om at det er fullt så snart som mulig.

Stevneleder: Jørn Terje Krekling

Deltagerkrav: Barn født fom. 2008 tom. 2003 med minimum 5.mon (gult belte)

Medlemmer i NJJK melder seg på via tavle i klubben, eller ved å sende epost til info@njjk.no innen 8. oktober.

Inndeling av klasser: Ved påmelding skal vekt oppgis sammen med navn, grad og klubb. Vi vil sette sammen klasser på bakgrunn av dette og tilstreber at alle får minimum 3 kamper. Der det er mulig vil vi også dele inn i aldersklasser.

Gjennomføring: 2 min løpende tid - 2 mattearealer á 4x4 m - poolsystem

Tidsplan:

Gruppe 1 (U11)

Registrering: kl 08:30-09:00

Felles oppvarming: kl 09:30

Kampstart: kl 10

Premieutdeling: estimert kl 12

Gruppe 2 (U13)

Registrering: kl 11:30-12:00

Felles oppvarming: kl 12:30

Kampstart: kl 13

Premieutdeling: estimert kl 15

Oppvarmingsareal er tilgjengelig under hele stevnet. Endringer i tidsplanen kan forekomme. Klubbene vil eventuelt få informasjon om dette på stevnedagen.

Premiering: Alle deltakere får medalje og en ekstra premie fra Judofestivalen

Betaling: 200 kr per deltaker betales ved påmelding via minidrett.no

Dommere: Vi oppfordrer alle klubber til å stille med egne dommere. Stevnet passer også for dem med lite eller ingen dommererfaring.

Førstehjelp: Det vil ikke være førstehjelp tilstede.

Mat og drikke: kan kjøpes i kiosken og det er et supermarked i gangavstand til dojoen.

Beliggenhet: Adresse: Tvetenveien 183, 0673 Oslo. Inngang på baksiden av Haugerud ungdomsskole. Gratis parkering i skolegården!