Åpen ungdomstrening på NJJK hver tirsdag

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 19. Aug 2016

Originalt skrevet av: Veronica Kristiansen

Ungdomstreninga startet som et samarbeid mellom Slemdal judoklubb og NJJK og har vist seg å være et populært tilbud som har kommet for å bli. Treningen er ment som supplement til trening i egen klubb, og alle ungdommer fra alle klubber ønskes velkommen. Kom og prøv da vel?

Hvem: Ungdommer fra alle klubber i aldersgruppen 12-17 år (U15 og U18).

Når: Tirsdager kl 19.30-21

Mål: Gi ungdom mulighet til å utvikle sine judoferdigheter, hente inspirasjon og få nye venner på tvers av klubbgrensene.

Treningsinnhold: Hovedfokus vil være på funksjonell- og konkurranserettet judo. Det vil være gode muligheter for individuelle tips da det alltid vil være flere trenere til stede.

Trenere: I tillegg til spennende gjestetrenere hver 3. uke, vil NJJK og Slemdal judoklubb veksle på treneransvaret.

Kontaktperson: Hovedansvarlig for ungdomstreningen er Veronica Kristiansen som kan nås på mob. 92642643 ved spørsmål.