Sven takker for seg i NJJK

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 8. Apr 2019

Originalt skrevet av: Sven Sodal

Etter to og et halvt år som daglig leder i NJJK er det på å trekke seg tilbake og gå videre til nye utfordringer. Jeg vil derfor ha mine siste måneder som daglig leder i NJJK denne våren.

Tiden i NJJK har vært flott, givende og lærerik. Jeg kommer til å savne utøvere, foreldre, trenere og ledere. Der gleder meg at NJJK har vokst som klubb i min tid her, og jeg håper det gror frem enda flere NJJKere de neste årene.

NJJK er i stor grad driftet på frivillighet. Trenere, ledere og foresatte som bidrar både på og utenfor matten, er klubbens fremste bærebjelke. Det står stor respekt av alt arbeidet de frivillige i NJJK legger ned, og jeg håper alle med NJJK-hjerte eller barn i klubben bidrar i fremtiden om dere har mulighet, slik at NJJK kan fortsette sin vekst og utvikling.

Takk til alle utøvere, trenere, frivillige og ikke minst til May Linn og Jørn Terje, for godt samarbeid.

Sportslig hilsen, Sven