Redaktøren har ordet

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 24. Jan 2001

Hei alle lesere av siden, og velkommen til denne store dagen for NJJK. Vi har endelig kommet på nett! Starter med å presentere meg selv, redaktøren, Kristoffer Halmøy 22 år. Denne spalten, fra tid til annen, er stort sett det eneste jeg kommer til å legge meg borti innholdet på disse sidene. Ellers blir min redaksjonelle jobb stort sett å formidle det medlemmene selv ønsker å ha på sidene... det være seg aktuelle nyheter, stevnerapporter, intervjuer, debatt-innlegg, klager, oppfordringer, rettelser, og andre bidrag som bilder, tegninger, kryssord, vitser, gåter etc. etc. Det som er så flott med slike "interaktive" tjenester er at det ikke finnes noen frister, eller "deadline" å rekke. Send inn når du har noe du vil dele med de andre i klubben. Du må gjerne være anonym.

Starten på dette interaktive medlemsbladet var for oss et naturlig steg videre for å kunne nå ut til så mange som mulig som er interessert i judo og jiu-jitsu, og gjerne vil lære mer om det. Samtidig er håpet å kunne plukke opp tråden fra tidligere tradisjonelle medlemsblad som "NJJK Nytt" og "Hajime", som sist ble trykket en gang tidlig på 90-tallet, og på den måten kunne nå ut til våre allerede eksisterende medlemmer med viktig informasjon og opplysninger. Håpet er jo at denne siden brukes av medlemmene våre, så de i utstrakt grad kan ta del i det som skjer i klubben.

Håper dette er et tiltak dere vet å sette pris på. Sidene vil garantert utvikle seg etterhvert, men følg med fra starten.