Meld deg på til Sødra cup Stockholm!

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 22. Jan 2017

Originalt skrevet av: May Linn Hystad

Påmeldingsfrist: 25. januar til pamelding@njjk.no , eventuelt på oppslagstavle i dojo 1

Lagledere: Alfredo (90048037), Mohammad, Veronica(92642643) og muligens også May Linn (41440311).

Transport: Vi planlegger å ta tog hvis det er ledige plasser igjen. Dette tar vi utgangspunkt i i tidsplanen under

Deltakerkrav:

- Må fylle 11 år eller mer i 2017 (Dette er i følge Norges idrettsforbund sine barneidrettsbestemmelser som klubben må følge).

- Beltegrad: Minimum 5. mon

- Trent ca 2 ganger eller mer i uken, og vært tilstrekkelig fokusert og konsentrert på treningene.

Hvis man har lyst å være med men er usikker på om man tilfredsstiller kravene snakk med din trener eller en av de to idrettslig ansvarlige (May Linn eller Jørn Terje).

Tidsplan:

Fredag 3. februar:

Oppmøte på plattformen der toget drar fra er kl. 16:40

Toget går fra Oslo S kl 16:56.

Toget er på Stockholm C kl 22.01, deretter tar vi enten en taxi eller t-bane til dojoen hvor vi skal sove.

Lørdag 4. februar: Judostevne

Søndag 5. februar: Treningssamling

Toget tilbake går søndag kl 16:14 og er på Oslo S kl 21:29

Huske å ta med:

- sovepose, evt liggeunderlag - vi sover på judomatter

- klesskift

- toalettsaker, et håndkle

- vannflaske

- God matpakke til togturen

- Hvit judodrakt (hvis jente: Hvit t-skjorte til å ha under drakten). Sjekk at judodrakten har riktig størrelse med din trener i forkant.

- NJJK genser

Barna må selv bære utstyret sitt.

Kostnader:

Egenandel for denne turen pr person er 1500kr. Klubben dekker da startkontingenten til konkurransen, kostnader for laglederne og litt til.

Andre opplysninger: Frokost blir servert der vi overnatter