NJJK Online fyller 2 år

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 24. Jan 2003

Undertegnede, Kristoffer Halmøy, er redaktør for internettsidene til NJJK. Vi fortsetter å få mange fine talbakemeldinger på siden vår, noe vi er meget fornøyde med.

Hva har skjedd på www.NJJK.no det siste året?

Vi gjør stadig småendringer på designet. Siden har vært omtrent som nå det siste året, men vi gjør stadig noen forbedringer. Vi har fått spesielt mye skryt av vår infoboks med et bilde, og link til flere bilder, samt en liten fakta-tekst.

Litt statistikk...

Sidene med flest treff i 2002 var bildegalleriene, og graderingspensumet. Nyhetene leses også av mange. Det siste året har vi hatt et snitt på 31 unike besøkende hver dag. Det er meget bra!

Bildearkivet vårt teller nå 197 bilder, i tillegg har vi 41 videosnutter.

Fremtiden for www.NJJK.no

Vi kommer til å fortsette å legge ut bilder/videosnutter, reportasjer fra turer, og stevnereferater.

Stor del av rekrutteringen til nybegynnerpartiet har kommet gjennom internettsiden, og det håper vi vil fortsette. Den brukes også daglig av medlemmene våre, og det er det bare å fortsette med!

Til slutt vil jeg bare takke alle som har bidratt til å utvikle sidene våre. Vi har fått mange flere bidragsytere det siste året, men sier ikke "nei takk" til enda flere.