God stemning på klubb-mesterskapet

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 10. Des 2009

Originalt skrevet av: May Linn Hystad

I år var det 21 deltakere på høstens klubbmesterskap. Det er et akseptabelt antall :-) Det var ingen voksne som turte å stille denne gang men jeg oppfordrer seniorene til å gjøre det neste gang!

Akers Avis var på besøk og fikk med seg begivenheten. Trolig kommer det en reportasje i avisen på fredagen.

Vi kom noe sent i gang da det tok litt tid å skrive kamplister.

Vi begynte med å vise hvordan en kamp foregår siden mange av deltakerne ikke hadde deltatt på noe konkurranse før.

Kort tid etter var vi i gang.

Her er de 5 vektklassene:

1:

Omar Abu Afifeh

Petrit Asani

Kristoffer Stordalen Hansen

Det så ut til at alle koste seg og hadde det moro på matta. Det er det som er viktig!

Moren til kristoffer, Marianne, hadde bakt noen nydelige kaker som forsvant raskt. Foreldrene fikk både kaker og kaffe mens de ventet.

Etter kampene var det utdeling av medaljer og diplomer. Det var populært.

Deretter var det kyllingpølser og brus/juice til alle.

Vi hadde en liten oppvisning av noen voksne judoutøvere som viste noen luftige kast. Barna var ikke så opptatt av dette da det var viktigere for dem å spise pølser og studere medaljene sine :-)

Stor takk til alle som bidro til at vi fikk gjennomført klubbmesterskapet på en bra måte nok en gang!