Strålende innsats på klubb-mesterskapet

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 13. Jun 2012

Originalt skrevet av: May Linn Hystad

Det var mange spente utøvere før kveldens klubbmesterskap. Figheterinnstinktet var tilstede hos de fleste og det virket som om alle hadde det gøy. Foreldre og søsken var engasjerte og det hele var veldig hyggelig.

Kveldens vektklasser:

Therese Färnström

Mathias Cyborg Hansen

Vilaly Yurchenko

Alle kjempet hardt og vi fikk se innimellom noen pene teknikker. Spesielt Mathias Cyborg Hansen viste luftige kast i sin vei til gull i voksenklassen. Mathias ble klubbmester vår 2012!

Lars Moland var tilskuer denne gang siden han ikke turte å møte lillebror Ole Moland i kamp. Lurer på om Narve som tidligere har vunnet mot Lars Moland også holdt seg unna i frykt for å møte Molandbrødrene? :-)

Av barna imponerte blant annet Jonas Kilabov både trenere og tilskuere ved å holde både Eskild og Kristoffer i holdegrep. Jentene var også veldig flinke i år og sto på selv om de måtte gå med de sterke gutta.

Musa Soslangireev fikk klubbmesterskapets beste fighter pris for barn og ungdom mens Therese Färnström stakk av med denne prisen for de voksne.

Det var mange som hjalp til med å arrangere klubbmesterskapet slik at det hele ble veldig vellykket. Tusen takk til trenere, utøvere og foreldre som hjalp til.

Dette var siste trening for barna, mens juniorene og seniorene fortsetter å trene i hele sommer. Noen av de eldste ungdommene kan få lov til å trene med juniorene og seniorene så lenge de får lov av en av de idrettslige ansvarlige (May Linn eller Jørn Terje).

NJJK ønsker alle en god sommer!

Hilsen stevneleder May Linn