Juba Pool 3 x hurra

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 22. Sep 2013

Originalt skrevet av: Jørgen Moland

Lørdag 14. september stilte 13 unge lovende Judokas fra Haugerud til uhøytidelig kamp i Nadderudhallen. Vi røper det like godt med en gang, alle vant!

For en nylig hjemvendt judopensjonist var det stort å se hvor mye judo som befinner seg i de små kroppene. Dette lover godt både for den enkelte utøver og klubbens fremtid.

Takk til lagerlederne Birger Aune og Alfredo "Ippon! Soremade" Chinchilla for kyndig lagledelse. Som far til debutanten Mathilde – som sammen med Emily valgte å delta i hver sin gutteklasse, var det godt at andre tok seg av kommandoene (til utøvere – og dommere) fra mattekanten.

Gratulerer til alle vinnerne: Anneli, Fredric, Emily, Tamerian, Mansur, Mark, Musa, Mathilde, Sofia, Miguel, Murad, Jonas og Nils.

Neste Juba Pool arrangeres lørdag 8.desember – da tar vi dem igjen!