Enjoy Bonusguide

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 7. Okt 2013

Originalt skrevet av: May Linn Hystad

Kjære medlem!

Norsk Judo og Jiu-jitsuklubb har inngått en samarbeidsavtale med Enjoy Bonusguiden.

Hva er Enjoy Bonusguiden?

Enjoy er en fordelsguide som gir rabatter på shopping, kulturtilbud, tjenester og restauranter i vårt nærområde. For å benytte deg av rabattene, trenger du kun vise frem Enjoy-kortet.

Hvorfor har vi valgt denne dugnadsformen?

Ved å bruke guiden sparer du inn betraktelig mer enn hva guiden koster. Samtidig kan dugnaden gi en god inntekt som gir idrettslaget trengte midler for å profesjonalisere seg mer. Dette er noe både klubben og medlemmene er tjent med.

Hvordan gjennomfører vi dugnaden?

Alle skal selge 2 stk. guider, det er flott hvis du kan selge flere. Vi oppfordrer alle foreldre å hjelpe til med salget. Guidene er enkle å selge til venner, familie, kollegaer eller gi bort i gave. Guiden kommer i oktober, og vi ønsker at alle selger sine så fort de kan.

Når guiden er solgt kan man enten sette de inn på klubbens konto 7874 05 08090 eller betale til meg(May Linn) kontant eller med kort. Jeg kommer til å være i NJJKs lokaler på torsdager.

KONKURRANSE

Vi vil gjerne oppfordre til salg av flere guider enn 2 stk hver og har satt opp premier til de som selger flest guider over 2 stk -Se facebook for antallet som leder til enhver tid.

1. Plass: Gavekort hos XXL på 1000kr

2. Plass: Klubbgenser eller judobag

3. Plass: Valgfri T-skjorte i shopen.

Gjennom klubben koster guiden 250 kr og er gyldig fra 1.oktober 2013 til 1.oktober 2014.

Vi håper på god oppslutning om dugnaden og på forhånd takk for innsatsen!

Siste frist for oppgjør: 01.12.2013

Ved spørsmål; ta kontakt med May Linn Hystad, gjerne på e-post: info@njjk.no

Hvordan bruke Enjoy? Trykk her

Styret i NJJK takker for ditt bidrag