NJJKs sommerskole 23.-27. juni 2014

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 9. Mai 2014

Originalt skrevet av: Stine Lastein

I år vil klubben arrangere en sommerskole for barn i alderen 7-12. Dette vil være et aktivitetstilbud på dagtid mellom kl. 9 og 15 og vil foregå i dojoen på Haugerud eller området utenfor. Hovedinnholdet er judotrening og aktiviteter relatert til judo, men det vil også være innslag av ballspill, leker, konkurranser og spill hver dag. En av dagene vil vi dessuten arrangere en grillfest hvor foreldre som ønsker kan være med (hvis dårlig vær blir det pølsefest inne i dojoen).

Vi har til en hver tid to trenere til stede pluss en som er ansvarlig for sommerskolen. Både judotreningen og de andre aktivitetene vil tilpasses barnas nivå og ferdigheter. Dette er en kjempefin mulighet til å bli kjent med andre i ferien. I utgangspunktet er arrangementet laget for dem som ikke allerede går på judo, men vi ønsker også eksisterende medlemmer velkommen.

Høres dette gøy ut?

Påmeldingsfristen går ut 10. juni og det er førstemann til mølla som gjelder. Vi har plass til max 25 deltakere så det gjelder å være tidlig ute. Sommerskolen koster 500 kr som settes inn på kontonr. 7874 05 08090 samtidig med påmeldingen.

Påmelding eller eventuelt spørsmål om sommerskolen kan rettes til sommerskole@njjk.no .

Husk å ta med matpakke! Vi deler ut gratis drikkeflaske til alle :-)