Høstferiemoro!

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 22. Okt 2014

Originalt skrevet av: Stine Lastein

I år hadde vi ekstratrening for alle som går på barnepartiene i klubben. En fin anledning til å bevege seg litt i høstferien og til å oppleve en litt annerledes judotrening!

Vi var ca. 20 stykker på matta, både utøvere fra nybegynnerpartiet og de som har trent judo ganske lenge var til stede, og i tillegg var det noen som hadde med både venner og søsken som prøvde judo for første gang.

Narve var trener for ferieaktivitetene og fikk god hjelp av Jonas og Birger. Det var mange morsomme og nye innslag på matta. Høydepunktet var kanskje tautrekking, der utøverne skulle konkurrere mot trenerne. Gjett hvem som vant!

På slutten av hver trening vanket det overraskelser. I tillegg var det en ekstrapremie til dem som var på alle tre treningene.

Vellykket tiltak som vi gjerne gjentar igjen!