Nattrening med ikke-judo kompis 21-22. august

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 16. Aug 2015

Originalt skrevet av: Jørn Terje Krekling

Hvem kan delta:

Som tidligere annonsert er det denne gangen lagt opp til at medlemmene tar med en kompis på nattreningen. Vi har satt et samlet tak på 50 barn, som betyr at det er 25 barn som kan ta med en kompis på nattreningen.

Påmelding: Påmelding gjøres ved å skrive navn og fødselsdato og kontakttelefonnr (bruk store bokstaver) på listen som henger opp ved dojo 1 fristen er torsdag 20. august.

Det er viktig at vi vet hvor mange vi blir siden vi må bestille mat dagen i forveien. Hvis du er litt usikker på om du tør å overnatte alene, ta gjerne med mamma eller pappa til å sitte nattevakt! 

Program:

18:00 Oppmøte på Haugerud judosenter, registrering, bagasje og soveposer legges inn i dojo 2.

18:30 Overraskelsesaktivitet.

20:00 blir det mat, som også denne gangen blir pizza fra Toni’s

20:30 Lek, innebandy, film hvor barna stemmer frem hvilken film som skal ses på tavlen utenfor dojo 1 i første treningsuke! Det blir servering av popcorn!

22:30 Nattrening med Lars Moland som trener

24:00 Treningen er ferdig – i dojo 2 er det stille fra nå av.

Etter treningen er det på tide å finne soveposen for de fleste, men det er alltid noen som har våkenatt på nattreningen og det blir mulighet for både innebandy, lek og film. Filmvalg får barna stemme på i den første treningsuken på tavlen i dojo 1

08:00 Frokost – alle spiser frokost som serveres fra kjøkkenet.

09:00 Treningsøkt med Jørn Terje som trener

10:30 Nattreningen er ferdig, alle bidrar på å rydde, sette på plass og gjøre rent der det trengs. Foreldrene kan komme og bistå med disse aktivitetene samt hente barna 

Dette må du ha med:

Godt humør og god innstilling

Judodrakt og treningsklær

Sovepose – liggeunderlag og evt pute er valgfritt – vi sover på mattene i dojo 2.

Toalettmappe, håndkle for å dusje etter trening

Forbudt på nattrening:

Å forlate hallen og eller aktivitetene uten å få OK fra en av de voksne

Spilling på telefon eller nettbrett(det er lov å ringe) – det er lov å spille kort, på brettspill etc (Jørn Terje skal igjen lære bort mattis – til de som vil lære et ordentlig judo-kortspill og tar med mattis-hatten som han selv endte opp med forrige nattrening)

Nattevakter:

Tusen takk til foreldrene som hjelper oss og stiller opp som nattevakter slik at vi får lov til å arrangere nattrening med overnatting i hallen 

Trenere på nattreningen blir:

Jørn Terje Krekling, Lars Moland, Birger Aune alle ønsker dere hjertelig velkommen.