NJJK INVITERER TIL JIUJITSU TRENINGS-SAMLING I OSLO 19. SEPT

Postet av Norsk Judo og Jiu-jitsu Klubb den 7. Sep 2015

Originalt skrevet av: Arne Ivar Hansen

Tema for treningssamlingen er «Jiujitsun när den er som bäst». Benny er en kunnskapsrik og engasjerende instruktør, få, om noen kan fylle et så ambisiøst tema for en samling bedre enn Benny.

Benny Ericsson 7 Dan er leder for graderings- og utdannelseskomiteen i Svenska Jiujitsuforbundet, SJF, og den høyeste graderte innen forbundet. Benny bringer arven etter Durewall videre som riksinstruktør i SJF, og er dermed sentral i all videre utvikling av systemet.

I Norge er det kun NJJK som er tilknyttet SJF, og dermed Durewalls jiujitsu. Mange av Ju-Jitsu klubbene i Norge startet ut med Durewalls jiujutsu, og for mange er det en viktig del av arven. Jiujitsu basert på Durewalls metodikk (SJF) er et rent selvforsvarsorientert system basert på grunnprinsippet «med minst mulig kraft, oppnå størst mulig effekt uten å forårsake skade eller smerte». Ut fra denne grunntanken vil alle teknikker bygge på seks pilarer: beskyttelse, balanse, bevegelse, smidighet, bestemthet og hensyn. Med dette som bakteppe ønsker vi dere som er voksne og som trener ju-jitsu / jiu jitsu / jijutsu / jiujitsu eller lignende velkommen til en fantastisk dag med jiujitsu under Bennys inspirerende ledelse.

Tid: Lørdag 19 september kl. 12:00 – 17:00

Sted: Treningslokale er i kjelleren på baksiden av Haugerud Skole, Tvetenveien 183, 0673 Oslo, se Google maps.

Pris: Kr. 300,- betales til konto 7874.05.08090 merkes: Navn + Jiujitsusamling.

Ta med kvittering. Det er også mulig å betale med norsk debetkort ved fremmøte.

Påmelding til jiujitsu@njjk.no med Navn + Grad + System + ønsket betalingsmetode.

Invitasjon til Jiujitsusamlingen