Retningslinjer for forsikring og når man melder seg av en aktivitet - JUDO

Alle medlemmer under 13 år er forsikret via NIF sin barneidrettsforsikring. Medlemmer over 13 år er forsikret via egen forsikring. Klubben registrerer standardforsikring (Grunnlisens) på alle aktive medlemmer (som har betalt treningsavgift) over 13 år. Ønsker du utvidet lisens les mer om den her og gi beskjed til info@njjk.no.

Betaler du medlemsavgift for satsningsgruppen betaler klubben automatisk utvidet lisens for deg. Se betingelsene her

Klubbaktivitet til utlandet eller utenfor regionen

Forsikringene gjelder utenlands, men husk at dekningene ikke er tilsvarende en reiseforsikring når det gjelder mulighet for refusjon ved avbestilling, dekning av tapt bagasje, behov for akutt behandling ved skade, eller ved behov for hjemreise etter alvorlige skader. Alle anbefales å sørge for en reiseforsikring som dekker skader oppstått ved judoaktiviteter når man skal delta utenlands på trening/konkurranse.

Økonomisk rutine ved klubbaktivitet/reiser og sykdom/skade/avbud

• Utøver gir skriftlig beskjed så fort som mulig til pamelding@njjk.no og send SMS i tillegg til 41440311 om at e-post er sendt
  • Utøver betaler NJJK de kostnadene de har hatt
  • Utøver tar kontakt med eget forsikringsselskap og får kostnadene dekket avhengig av egne forsikringsvilkår. Kvitteringer kan fås av klubben ved etterspørsel (pamelding@njjk.no ).

MELD SKADE FØR BEHANDLING STARTER

Hvis du får en idrettsskade som søkes dekket av forsikringen skal skaden meldes elektronisk før behandling starter: Gjensidige Forsikring.

Husk å ta direkte kontakt med forsikringsselskapet eller Skadetelefonen før eventuell behandling/operasjon avtales. Husk også at skaden alltid må kunne bekreftes av trener eller leder.

SKADETELEFONEN ER ÅPEN ALLE DAGER 9–21 PÅ TELEFON 02033 (FRA UTLANDET +4702033/ 91 50 20 33).